piątek, 12 lipca 2013

Dotyk

Wyzwanie fotograficzne - dzień piąty . Dzisiaj z założenia miałam zrobić foto nie korzystając z tych nadmorskich ale... ;) ale czasu mi zbraknie, wieczorem do pracy na nockę więc nijak  rady nie dam.
Jeszcze gorzej ,że ciężko było mi zdecydować tylko na jeden kadr ;) bo dotyk ma dla mnie różne oblicza ;)
Wiec zdjęć będzie dziś więcej. A tu klik jeszcze wczorajszy post .


Dzień piąty - DOTYK


Moja mama i jej ukochany wnuk ♥ ♥ ♥





Obozowe miłości ;-)




Dotyk miłości - chyba jedno z moich ulubionych plażowych - panią na plaże przywiózł mąż



14 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia - jak zwykle zresztą. Pierwsze bardzo ujmujące, drugie rozczulające a trzecie...wzruszające... Do myślenia...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie potrafi wzbudzić wiele emocji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia robisz. Dużo emocji i uczuć w nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) ciesze się ,że to czuć :)

      Usuń
  4. Joasiu, masz duszę zaklętą w tych zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcia przepiękne, na fotkach nic dodać nic ująć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje zdjęcia mnie powalają!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze,że nie ograniczyłaś się do jednego!

    OdpowiedzUsuń